3M bruger cookies på denne side.  Dette websted og udvalgte 3M-tjenesteleverandører lægger cookies, der indeholder tekstfiler, på din computer for at genkende din computer og:

  • personalisere din oplevelse på 3M-websteder
  • vise dig annoncer skræddersyet til dine interesser
  • anonymt indsamle statistisk information for at øge stedets funktionalitet og ydeevne.

Kend fordelene ved at acceptere disse cookies

Du kan ændre dine cookie-indstillinger på et vilkårligt tidspunkt ved at klikke på Cookie-indstillinger.

Nogle fravalg kan mislykkes på grund af din browsers cookie-indstillinger.  Hvis du ønsker at indstille fravalgspræferencer ved hjælp af dette værktøj, skal du tillade tredjeparts-cookies i dine browserindstillinger.

Ved at klikke på Acceptér og fortsæt bekræfter du din forståelse og accept vedrørende cookie-indstillinger som angivet til venstre.

Acceptér og fortsæt

Hop til side navigation Skip hovednavigation Hop til primær navigation All 3M.com Site Map

Reklamationer og reparationer


Speedglas™, Adflo™, Versaflo™ Turbo og Jupiter™

Guideline til håndtering af Speedglas™ og Adflo™ reklamationer og reparationer

Du bedes venligst udfylde en formular per reklamations genstand.
Vi ovenstående link henvises du til vores Servicecenter - Nordic Service Teams hjemmeside.
Her finder du reperationsformularen ved at klikke på linket nederst på siden: "Formular til registrering af reklamation/reparation"


Peltor™ kommunikationsløsninger

Guideline til håndtering af reklamationer og reparationer på Peltor kommunikationsløsninger

Høreværn* sendes til reparation hos en af nedenstående servicecentre:
Husk altid at vedlægge en reparationsformular.

STK-Gruppen
Helge Nielsens Alle  6A
8723 Løsning
Tlf: 75 89 07 55

Download reparationsformular

* Peltor™  Digitale FM-radiohøreværn HRX520A 550VT-ST og  HRX520A 550ST-ST
skal sendes retur til den forhandler/butik, hvor de er købt, og ikke til de nævnte servicecentre.
 

 

Ønsker du at modtage vores nyhedsbrev?

Sortimentsoversigt