3M bruger cookies på denne side Man kan finde detaljerede oplysninger om cookies og brugen af dem i vores fortrolighedspolitik. Du kan brugerdefinere cookie-relaterede indstillinger når som helst ved at klikke på Cookie-præferencer i bunden af denne side.

Hvis du klikker på "Acceptér og fortsæt", så bekræfter du, at du accepterer brugen af cookies på din computer

Acceptér og fortsæt

Hop til side navigation Skip hovednavigation Hop til primær navigation All 3M.com Site Map

Reklamationer og reparationer


Speedglas™, Adflo™, Versaflo™ Turbo og Jupiter™

Guideline til håndtering af Speedglas™ og Adflo™ reklamationer og reparationer

Versaflo™ og Jupiter™ turboudstyr

Guideline til håndtering af Versaflo™ og Jupiter™ reklamationer og reparationer


Du bedes venligst udfylde en formular per reklamations genstand.
Via ovenstående link henvises du til vores Servicecenter - Nordic Service Teams hjemmeside.
Her finder du reperationsformularen ved at klikke på linket nederst på siden: "Formular til registrering af reklamation/reparation"


3M™ PELTOR™ kommunikationshøreværn

Forhandlerbrev i forbindelse med håndtering af reklamationer og reparationer på 3M PELTOR kommunikationsløsninger”

Høreværn til reparation og service sendes via forhandler til adressen nedenfor;

DSV Road A/S – 3M a/s
Hovedgaden 650
PALLE C Quality Complaint
DK – 2640 Hedehusene


Husk altid at vedlægge en serviceordre. Download formular til serviceordre

Søger du information omkring brugen og opsætning af WS Alert XP eller LiteCom høreværn, kan du via nedenstående links bl.a. finde: brugervejledninger, datablade og videoer, som kan hjælpe dig:

3M™ Peltor™ WS Alert XP
3M™ Peltor™ LiteCom

 

Ønsker du at modtage vores nyhedsbrev?

Tilmeld dig her

Sortimentsoversigt