3M bruger cookies på denne side.  Dette websted og udvalgte 3M-tjenesteleverandører lægger cookies, der indeholder tekstfiler, på din computer for at genkende din computer og:

  • personalisere din oplevelse på 3M-websteder
  • vise dig annoncer skræddersyet til dine interesser
  • anonymt indsamle statistisk information for at øge stedets funktionalitet og ydeevne.

Kend fordelene ved at acceptere disse cookies

Du kan ændre dine cookie-indstillinger på et vilkårligt tidspunkt ved at klikke på Cookie-indstillinger.

Nogle fravalg kan mislykkes på grund af din browsers cookie-indstillinger.  Hvis du ønsker at indstille fravalgspræferencer ved hjælp af dette værktøj, skal du tillade tredjeparts-cookies i dine browserindstillinger.

Ved at klikke på Acceptér og fortsæt bekræfter du din forståelse og accept vedrørende cookie-indstillinger som angivet til venstre.

Acceptér og fortsæt

Skip 3M.com Sidehoved Skip hovednavigation Hop til primær navigation All 3M.com Site Map
 Partners and Suppliers heading image

Samarbejdspartnere og Leverandører

3M implementerer et samlet systemsoftware

Hvordan vil det gavne mig som leverandør?
3M Business Transformation er fokuseret på at reducere kompleksiteten og øge konsekvensen og standardiseringen inden for vores Supply Chain processer.
Vores mål er at integrere hele Supply Chain og forretningsfunktioner globalt, øge vores it-færdigheder og systemer, hvilket gør det muligt for 3M at reagere hurtigere på efterspørgslen.
Som en del af vores Business Transformation-initiativ, introducerer 3M e-handels samarbejdsværktøjer til leverandører, som gør det muligt for 3M at etablere elektroniske handelsrelationer med vores leverandører.

Disse værktøjer gør det muligt for leverandører at se indkøbsdokumenter elektronisk:

  • Indkøbsordrer – se, download eller kommuniker direkte til en leverandørs ERP-system
  • Indkøbsordrebekræftelser – bekræft og ret detaljer i indkøbsordrer
  • Avancerede forsendelsesgodkendelser – bekræft detaljer vedrørende mængder, datoer og information til en forsendelse
  • Fakturaer – sende elektroniske fakturaer

Fordelene for 3M og vores leverandører er:

  • Kommunikation og synlighed af indkøbsdata
  • Reduktion i papir, manuel databehandling og tabt papirarbejde
  • Tidlig identifikation og rettelse af fejl i indkøbsdata
  • Reduktion af fejl i modtagelses- og faktureringsmatch og undtagelser
  • Forbedring af effektiviteten og nøjagtigheden vedr. databehandling
  • Fakturaer kan blive betalt til tiden

Under implementeringen af 3M Business Transformation-initiativet, vil 3M kontakte alle leverandører og anmode om deres medvirken til at deltage og anvende vores e-handels samarbejdsløsninger til leverandører.

Hvad hvis jeg har spørgsmål?
Hvis du har yderligere spørgsmål, kan du kontakte din 3M indkøbsrepræsentant.
Du kan også maile dit spørgsmål på engelsk til STPeBusinessEMEA@3M.com


Supplier Direct

Her finder du vores globale portal med vigtige oplysninger for dig som er leverandør til 3M.


PeopleSoft eSupplier Connect

Adgang til dine fakturaer og betalingsoplysninger. Hvis du er leverandør til 3M og ønsker adgang bedes du venligst kontakte eSupplier.

Download User Guide for eSupplier (PDF 366KB)

eSupplier Quick Tips (PDF 434KB)

Anden information

Møder og Præsentationer - attraktive løsninger til succesfulde møder!

Post-it® Meeting Charts og Meeting Notes - når ideerne flyver og diskussionen er i fuld gang Meeting Charts er flipoverpapir med det velkendte Post-it® klæbestof på bagsiden af hvert ark.

Ude på skrammer...

Nu bliver det endnu sjovere at få plaster på. Gør dine børn og børnebørn eller måske naboens børn glade - giv dem et sjovt, sejt eller tøsset plaster, når de har fået en skramme. Udover at beskytte og stoppe blødning, så virker de skønne figurer på plastrene også på humøret!