• personalisere din oplevelse på 3M-websteder
  • vise dig annoncer skræddersyet til dine interesser
  • anonymt indsamle statistisk information for at øge stedets funktionalitet og ydeevne.

Acceptér og fortsæt

Tag din projektor med i lommen

Den første generation af mini-projektorer har set dagens lys. 3M lancerer nu MPro 110, verdens første miniprojektor.

Kompakt, letvægts og super-mobil. Den nye MPro 110 projektor i lommestørrelse åbner en helt ny verden af muligheder for alle, der har behov for at præsentere eller dele billeder og andet digitalt indhold med flere end din computerskærm tillader.

Den lille projektor kan gøre dig mere mobil, end du nogensinde har været før. Den er kompatibel med laptops, MP3 afspillere, video-mobiltelefoner og andre multimedie-enheder, så du kan vise firmapræsentationen direkte fra din telefon eller vise kollegerne dine feriebilleder direkte fra din iPod. MPro110 kan i et mørkt lokale vise helt op til 50 tommer afhængig af billedets kvalitet.

MPro110 er udstyret med de kendte LED dioder, som giver projektorlampen lang levetid, og som samtidig betyder, at du kan slukke projektoren og putte den direkte i lommen. Der er ikke behov for køling, hvilket også betyder, at du får en fuldstændig lydløs projektor med på farten.

Den håndholdte projektor vejer kun 152 gram og fylder ikke mere end en stor tændstikæske med sine 115x22mm. Projektorens genopladelige batteri giver mulighed for 60 minutters fremvisning.

Projektoren koster 2800 kr. og kan købes via nettet på 3mshop.dk

Kontakt Henrik Malmberg, telefon 43480100