Hyggelig jul uden huller

En ny serie produkter fra virksomheden 3M leverer den nemme og praktiske løsning. Command-produkterne leveres med aftagelige, dobbeltklæbende stykker tape, som let fjernes uden at efterlade huller i væggen, døren, karmen eller andre steder, hvor der tidligere har skullet søm til for at få det til at sidde som planlagt.

Derfor kan du nu med god samvittighed sætte lyskæde op i vinduet, krans på døren eller hænge julekortene i en fin række langs med væggen. Du sætter det på og når julen er overstået fjerner du det let igen. På den måde får du frihed til at fortryde – eller til at pynte som du har lyst.

Prøv for eksempel de smarte dekorationsclips, der let holder julekæden på plads, eller de praktiske monteringsstrips og kroge til kranse, kugler og kræmmerhuset.
Og når julen er overstået kan du bruge kroge til at hænge billeder op med eller hvad med en smart hylde til brusekabinen, der ikke ødelægger fliserne?

Command-produkterne holder fra 0,5-4,5 kg og kan købes online på 3mshop.dk eller i udvalgte byggemarkeder og fødevarebutikker.

Gitte Vogt, 3M, 43480100, www.command.dk

I mere end 100 år har mennesker over hele verden vendt sig mod 3M for at få produkter og ideer, der løser problemer og gør deres liv lettere og bedre. Med mere end 55.000 produkter, over 30 kerneteknologier og som førende i de største markeder på verdensplan, fortsætter 3M med at udvikle geniale løsninger, der møder dine varierende behov. Scotch, Post-it, Scotchgard, Thinsulate, Scotch-Brite, Filtrete, Command, Littmann og Nexcare er blandt 3M’s varemærker. Besøg www.3m.com/dkfor yderligere information.

Command