• personalisere din oplevelse på 3M-websteder
  • vise dig annoncer skræddersyet til dine interesser
  • anonymt indsamle statistisk information for at øge stedets funktionalitet og ydeevne.

Acceptér og fortsæt

Lars Hanseid administrerende direktør i 3M

Lars Hanseid er 1. januar 2010 udnævnt til administrerende direktør for 3M Danmark. Lars vil varetage sit nye ansvarsområde, samtidig med at han beholder sin nuværende position som administrerende direktør i 3M Norge.

Lars blev ansat i finansafdelingen i 3M Norge i 1988. I de efterfølgende år fik han større ansvar i 3M’s finansorganisation både i Europa og USA. I 2000 blev han udnævnt til administrerende direktør for 3M Danmark - en post han bestred i 3 år. Lars har spillet en afgørende rolle i introduktionen af Six Sigma og har blandt andet arbejdet med Global Business Processes og Mergers & Aquisitions i EU, Mellemøsten og Afrika, inden han blev udnævnt til Administrerende direktør for 3M Norge i 2008.

3M Danmark og 3M Norge vil fortsat fungere som uafhængige selskaber.

Kontakt Kommunikationschef Lone Laurberg, 3M, 43480100

Om 3M
I mere end 100 år har mennesker over hele verden vendt sig mod 3M for at få produkter og ideer, der løser problemer og gøre deres liv lettere og bedre. Med mere end 55.000 produkter, over 30 kerneteknologier og som førende i de største markeder på verdensplan, fortsætter 3M med at udvikle geniale løsninger, der møder dine varierende behov. Scotch, Post-it, Scotchgard, Thinsulate, Scotch-Brite, Filtrete, Command og Nexcare er 3M’s varemærker

Lars Hanseid